onsdag 13. juli 2011

Ett mønsterark

Med dette kortet har jeg prøvd meg på Scrappekammerets utfordring, der det kun er tillatt å bruke ett mønsterark.

Papir: mørk brun kartong, mønsterark fra Scarlet's letters
Stempel: swirls fra Autumn Leaves. Jeg har også brukt tre andre stempel, men dessverre vet jeg ikke hvor noen av disse er fra. Disse har jeg fått av Merete :)
Pynt: sommerfugler i gull
Mønsterarket er svertet med Distress ink Fired brick, Walnut stain og Mustard seed. Swirlene er embosset med Distress embossing powder i fargen Walnut stain. Motivstempelet er svertet med Vintage Photo og Antique linen Distress ink og malt med blank Crackle paint. Sommerfuglene er svertet med Distress ink Fired brick og Walnut stain.

3 kommentarer:

  1. Så nydelig dette var!! Herlig motiv og flotte farger :)

    Takk for at du deltar hos oss på Scrappekammeret, hilsen Linda :)

    SvarSlett
  2. Wow!! Detta var råläckert!! Så flott med de fjärilarna och det mörka motivet och alla swirls!! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

    Kram
    Linda K

    SvarSlett
  3. Kjempestilig! Likte det at dette var så utrolgi anderledes :)

    Takk for at du deltar hos oss på Scrappekammeret.

    Mvh

    Carina

    SvarSlett